onsdag 9. januar 2008

Begrepsavklaring Forbedring

Det er den delen av undervisninga som foregår i bilen eg skal prøva å forbedra. Eg skal prøva å oppdaga kva det er som fører til læring hjå eleven. Med forbedring her meinar eg i stor grad at eleven skal føla omsorg og engasjement i forhold til at eg verkeleg bryr meg om at ho/han skal verta ein sikker bilførar både for seg sjølv,og andre når dei kjem på vegen som bilførarar. Altså eg skal verta betre i omsorgsarbeidet for eleven, medan eleven skal verta meir ansvarsbevisst i si kjøring.

Etter fullført opplæring skal altså den nye trafikanten vera istand til å sjå sitt eige ansvar i trafikken, og ikkje leggja vekt på den delen som hr med andre å gjera. Med andre ord ligg det eit stort ynskje om større ansvarslæring i forbedringa.

1 kommentar:

Runar Oudmayer sa...

Hmm... Dette virker spennende. Du tar opp en side ved det å drive undervisning som så lett faller mellom to stoler.

Ved å gripe det ann på den måte du skisserer her, så vil du etterhvert få en dypere forståelse for hva som faktisk fører til læring når du underviser og på din måte.

Hvilken metode vil du benytte for å samle data om dette?

Jeg ser du beskriver logg og intervju. Er det dette som i hovedsak vil være dine data innsamlere?

Hva er gode spørsmål for å finne svar på det du vil finne ut av?